Friday 15 September 2017

4 Timmars Forex Trading Strategier


4-timmars Forex Forex Trading Strategi som gör pengar Forex pris handlingsstrategi som gör pengar spendera några timmar per vecka trading. In denna bok kommer du lära dig en Forex trading strategi som faktiskt gör pengar konsekvent medan du spenderar mycket lite tid faktiskt tittar på diagrammen och gör beslut Detta prisåtgärd Forex trading strategi är väldigt enkelt och du kanMera I den här boken lär du dig en Forex trading strategi som faktiskt gör pengar konsekvent medan du spenderar väldigt lite tid faktiskt tittar på diagrammen och fattar beslut Detta prisåtgärd Forex trading strategi är väldigt enkelt och du kan behärska det väldigt snabbt. Det är utformat för nybörjare som bara börjar och vill tjäna pengar och inte förlora sina pengar som 96 procent av handlarna. I den här boken vann du inte Forex grunderna, men du lär dig hur man gör pengar konsekvent handlar rent pris åtgärd Du kommer att lära dig - Main Trading regler - Money Management strategi som begränsar förluster samtidigt som du maximerar p Rofits - Förståelse av prisåtgärder och hur man handlar det framgångsrikt - Hur man handlar utan indikatorer - Hur man bestämmer prisriktningen helt enkelt tittar på diagrammet - Hur man handlar Forex utan hjärtinfarkt - Enkel Forex trading strategi som kommer att tjäna pengar konsekvent Minska . Vänner Recensioner. För att se vad dina vänner tyckte om den här boken, vänligen logga in på gemenskaper. Betsy Schleyer rankade det var fantastiskt. För 2 år sedan. Det fungerar för mig Jag vill inte vara knuten till diagrammen men älskar bra Handel och tjäna pengar Mycket väldigt användbart. Adam lade till det. över 1 år sedan. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy. Welcome till den senaste upplagan av min Forex trading strategi. Min Forex trading strategi är helt och hållet baserat på prisåtgärder, nej indikatorer, inga förvirrande tekniker, bara rent pris. Jag har utvecklat, anpassat och förbättrat min prisstrategi sedan 2005. Denna handelsstrategi är tio år då den har överlevt stora förändringar i marknadsvillkor Itions, hög volatilitet perioder, låg volatilitet perioder och allt annat Forex marknaden har kastat på det. Och det är skönheten att handla en pris handling strategi. Indikator baserade strategier är låsta till marknadsförhållandena de skapades för Pris handling är flytande, det anpassar sig enkelt till förändrade förhållanden, till olika par, till olika tidsramar och till och med till olika handlare. Viktigast är att prisåtgärder gör det möjligt för dig att hålla din handel enkel. Hålla din handel enkel. Den viktigaste principen i min Forex trading strategi är att fortsätta handla Enkelt Jag är emot över komplicerad handel Eftersom ju enklare din strategi är, desto effektivare kommer du att vara som näringsidkare. En av de viktigaste målen med min prissättningsstrategi är att hålla mina kartor rena Det enda jag lägger på mina diagram är stöd och motståndsområden jag använder dessa stöd - och motståndsområden i samband med ljusstakeanalys för att handla Forex Packing mina kartor fulla av indikatorer skulle göra det omöjligt för mig att återvända Annonspriset action. Trading utan indikatorer gör min Forex trading strategi enkel, stressfri och mycket effektiv. Hur ser ett rent Forex-diagram ut? Här är en bild på min EUR USD 4-timmarschema. Min rena och enkla Forex trading strategi. Detta diagram är klart Och lätt att förstå, det finns inget som distraherar dig från läspriset Det är därför jag älskar min Forex trading strategy. Some trading strategier är en absolut röra av indikatorer Kolla in bilden nedan, vissa människor faktiskt handla så. En rörig indikator baserad Forex strategi. Varför skulle du vilja handla som this. Indicators krävs för denna Trading Strategy. So att handla mitt Forex Trading Strategy använder jag inga indikatorer. Jag tycker inte alls om att använda Forex-indikatorer, eftersom jag hittar data värdelösa, eftersom de lagrar nuvarande pris Om du vill vara i nuet och ta hand om vad som händer just nu måste du basera affärer på nuvarande prisåtgärd. Vilka valutapar kan du handla framgångsrikt med Forex Price Action?.My Forex Trading Strategy kommer att fungera på alla valutapar som är gratis flytande och regelbundet handlas. Det beror på att min metod är baserad på prisåtgärd. Det innebär att du kan använda denna handelsstrategi för att framgångsrikt byta alla valutapar du hittar på din Forex trading plattform. Som sagt, föredrar jag personligen att koncentrera mig på några få valutapar vid varje tillfälle, jag tycker det är alltför distraherande att försöka hålla reda på för många par samtidigt. Jag handlar främst USD, USD och USD USD Jag handlar i allmänhet om dessa valutapar eftersom de är mest förutsägbara och deras rörelse är mjukare. Du hittar inte slumpmässiga hopp om det inte varit några mycket oväntade nyheter, vilket är ganska sällsynt. Om du föredrar att handla en viss Forex-session som London , New York och asiatisk session, välj sedan de viktigaste valutapar som är aktiva vid dessa tider. Prishandel handlar bättre om längre tidsramar. Eftersom detta Forex Trading System är baserat på prisåtgärd kan du handla när som helst f Rame från en timme och över. Jag koncentrerar mig huvudsakligen på en timme, fyra timmars och dagliga diagram. Dessa är konsekvent de mest lönsamma, eftersom mönstren är lättare att få plats och leder till mer konsekvent vinst. Typer av prisåtgärdsanalys. Använd två former av pris åtgärdsanalys. Stöd och motstånd linjer. Kandlestick analysis. How att skriva handel med min Forex Trading Strategy. Due till den senaste ekonomiska osäkerheten och länder som förlorar sina kreditbetyg etc, valutor är inte handel som de normalt skulle detta har ledde till att jag bara handlar omkallningar. Jag letar efter starka omkastningsuppställningar som bildas ovanpå mina stöd - och motståndsområden. När en mönsterform indikerar en omkastning ställer jag in ett utlösningspris och anger handeln. Jag tar flera affärer varje vecka. Handlingsstrategi Mål och Stopp. Mål Mina mål är i genomsnitt 80 pips Stoppar Mina stopp är i genomsnitt 40 pips. Dessa mål och slutar skiljer sig åt under olika marknadsförhållanden. Jag brukar tillåta prisåtgärder t o bestämma mitt mål och sluta Det betyder att jag ska läsa ljusen och ställa in mitt stopp baserat på senaste höga och låga. En vanlig plats för ett stopp kommer att vara över eller under den senaste höga eller låga. Hur man anpassar handelsstrategin kring nyhetsbrev. Jag använder Forex Calendar från att hålla reda på ekonomiska data Statistiskt har jag funnit att jag inte behöver undvika att handla under nyheter om stora effekter. Faktum är att jag slutar göra mer vinst genom att handla via de flesta pressmeddelanden. stora handelsinstitut betalar miljoner för analytiker och dataflöden som gör det möjligt för dem att göra utbildad gissning om kommande ekonomiska datautgåvor. Dessa gissningar är införda i pris innan uppgifterna släpps. Om en handel upprättas före en stor ekonomisk datafrisättning kan det vara ett tecken på att stora institutioner är positioner för frisläppandet Om prisåtgärder säger att du är kort, finns det vanligtvis en orsak. De enda nyheterna jag undviker är oförutsägbara nyheter eller mycket stora konsekvenser nyheter, här är en qui Ck list. Speeches av centralbankens ledare eller politiker. Interest rate meddelanden eller något direkt relaterat till räntor. NFP rapport, namnet ändrats för ett tag sedan till arbetsförändringsrapporten för icke-gård. Du bör också vara säker på viktiga politiska möten som G7- och G8-toppmötena Det senaste G7-toppmötet i juni 2015 orsakade många oförutsägbara drag i euron. För det mesta kan nyheterna säkert ignoreras Det enda jag inte gör är att skriva in en handel som utlöses av ett pressmeddelande Nyhetsbaserade rörelser tenderar att spåra snabbt, så om jag har en inmatningsutlösare tar jag bort den innan någon större pressmeddelande. Som du kan se är min Forex Trading Strategy enkel att låta dig göra pips under alla marknadsförhållanden, med nästan alla Forex valutapar. Fyra timmars handlare, en fullständig handelsplan. Handlarna kan genomföra en välskött plan som tar bara fyra timmar per vecka. Fyra timmars diagram kan vara idealiskt för Forex Traders som vill handla dygnet runt. Vi skissera en hel plan Baserad runt Pris Åtgärd som handlare kan börja använda idag. Alt av det plötsliga har världen blivit väldigt liten och livet rör sig snabbare än någonsin tidigare. Internet ger många fördelar för den mänskliga arten, men tidshantering är inte en av dem Eftersom konkurrensen om sidvisningar, tittarantal och närvaro fortsätter att värma upp, väldigt lite i detta liv betonar en långsam och stadig inställning. Men till näringsidkaren är det i många fall det bästa sättet att gå om spekulation på marknaderna Långsamt, Stadigt och konsekvent. Men att vara där som näringsidkare och komma dit som en ny spekulant är helt olika marknader. I den här artikeln ska vi beskriva en komplett handelsplan som tar mindre än fyra timmar av näringsidkarens tid varje vecka Dessutom är detta ett tillvägagångssätt som kan vara inriktat på långsiktiga rörelser och svängningar. Om du har ett dagjobb eller andra befintliga åtaganden som begränsar din tid på diagram, är det här ett tillvägagångssätt som kan erbjuda ganska några fördelar. Centrum för th E-tillvägagångssätt. 4-timmarsdiagrammet spelar en särskild roll på valutamarknaden. De flesta aktiemarknaderna är öppna mellan 8 och 9 timmar varje dag och som sådan kan fyra timmars diagram ta mindre betydelse. timmarsdiagrammet visar bara två staplar för varje handelssession, så att handlare kanske bara tittar på det dagliga diagrammet. Men på Forex-marknaden tar den fyra timmars tidsramen särskild vikt. Marknaden stänger aldrig och handlarna handlar bokstavligen Världen Det fyra timmars ljuset representerar hälften av varje geografisk handelssession. Varje av dessa sessioner kan ta på sig markant olika toner, och det är där näringsidkare kan leta efter potentiella möjligheter. På valutamarknaden är handlare verkligen Trading the World. Traders kan använda Prisrörelserna och gyrationerna på dessa fyra timmars diagram för att analysera marknaderna och hitta potentiella ficklöser. Se till att varje 4-timmars ljus som du kan använda New York nära definitionen av ekonomisk tid innebär att vi ser ljus Nära vid 5, 9 och 1 AM och PM baserat på ET Om du använder Central Time så är det 4, 8 och 12 AM PM medan Pacific Time är 2, 6 och 10 AM PM. Om du är upptagen då, Mobila applikationer kan i allmänhet erbjuda dig vad du behöver för att utföra analysen vid slutet av vart och ett av dessa ljus. Trader kan sedan ta ett tio minuters block av tid vid slutet av vart och ett av dessa fyra timmars ljus för att leta efter potentiella handelsinställningar , samtidigt som du använder detta som ett tillfälle att hantera risken. Om näringsidkaren är vaken för fyra av de sex fyra timmars ljusen som bildar varje dag, skulle det innebära att näringsidkaren skulle behöva cirka 40 minuter per dag för att analysera diagram. Om tiden tillåter, Ytterligare 10-15 minuter kan användas vid eller runt den dagliga stängningen. Den totala tidsåtgång som krävs är 40-50 minuter varje dag, för totalt 200-250 minuter per vecka 240 minuter är 4 timmar. Använd pris Åtgärd Åtgärd de starkaste trenderna. Trenden på marknaderna kan enkelt graderas och ses med prisåtgärder genom att helt enkelt leta efter diagram till Gör progressivt högre höjder och högre lows i händelse av en uptrend och låg-låga och lägre höjder för downtrends. Price Action kan hjälpa näringsidkare hitta de starkaste trenderna. Högre-höga och högre-lows betecknar en up - Trend per prisåtgärd. I artikeln Prisåtgärd, en introduktion vi ser på ett sätt som handlare kan betygsätta trender utan att använda någon indikator alls, med bara tidigare priser. Trader vill se till att handla i riktning mot dessa trender att köpa Up-trends och sälja nedtrender Men räcker det med att bara köpa upp-trender eller sälja nedtrender och hoppas att de fortsätter. Inga handlare kan använda prisåtgärder för att anpassa sina poster till dessa positioner. Använd pris Åtgärd att köpa upp - trenden billigt och sälja nedtrender expensively. Once en stark trend har lokaliserats kan näringsidkaren sedan se till att plotta sin post genom att leta efter en utlösare i positionen via prisåtgärder. Näringsidkare vill återigen se till att effektivt köpa up-trends när priset är billigt, eller nära support Vi l Även på hur handlare kan hitta detta stöd i artikeln, pris Action Swings. Traders kan se att köpa upp-trender efter en senaste swing low. Traders köpa upp-trender kan vänta på en högre sväng låg för att bildas innan du går in. Trader kan titta För ytterligare bekräftelse på posten genom att titta på prisaktionsljus som bildar vid eller runt dessa swings. We tittade på några av dessa triggers i Trading Bearish Reversals för nedtrender och The Hammer Trigger for Bullish Reversals för up-trends. Traders kan leta efter hausseffektiva utlösningar på eller runt nyligen utskrivna nya lows. Use Stopp och gränser för att uppnå gynnsamma risk-reward-förhållanden. Vi pratar mycket om detta på DailyFX, och det finns en anledning till det. Det är viktigt. En av de viktigaste Lokalerna för vår prisaktionsutbildning är att framtida priser är oförutsägbara, och som sådan finns det ingen sådan sak som en helig gral eller kan inte tappa strategi. Genom att lägga till ett stopp och begränsa och låta handeln arbeta undanröjer möjligheten att gör ett knä-j Erk reaktion att de kan sluta beklaga. Det verkställer också ett gynnsamt risk-belöningsförhållande och sätter handlare på den mest lovande platsen för att undvika nummer ett misstag som Forex-handlare gör. Sedan handlarna tittar på sina diagram för varje fyra timmars bar , De har inbyggd handelshantering för varje position som de tar på. Trader kan använda stängningen av varje fyra timmars ljus som ett tillfälle att justera slutar, särskilt break-even stopp, eller att ta vinst samtidigt som man ser ut att utlösa nya positioner. Trader kan ta det här ett steg längre genom att trampa sina stopp i ett försök att låsa in vinster om trenden blir särskilt inbyggd. Vi tittade på denna premiss i Trading Trends by Trailing Stops med Price Swings. Traders kan låsa upp Vinster för att maximera trends. Created av James Stanley .-- Skriven av James Stanley. James finns på Twitter JStanleyFX. För att gå med i James Stanleys distributionslista, vänligen klicka här.

No comments:

Post a Comment